Συχνές Ερωτήσεις
Ρίξτε μια ματιά στις συχνές ερωτήσεις μας.
FAQs
Please have a look at our frequently asked questions.
Πληροφορίες Αγορών
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Η πραγματοποίηση μιας παραγγελίας είναι πολύ απλή, επιλέξτε τα προϊόντα που προτιμάτε και κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι, προχωρήστε στο ταμείο ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται, μόλις πραγματοποιήσετε την πληρωμή θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με όλες τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας.
Η πληρωμή μου απέτυχε, τι πρέπει να κάνω;
Η πληρωμή σας μπορεί να μην ήταν επιτυχής για διάφορους λόγους, παρακαλούμε ελέγξτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή μπορεί να έχετε ξεμείνει από χρήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες πληροφορίες.
Θα γίνουν και πάλι διαθέσιμα προϊόντα ή μεγέθη που έχουν εξαντληθεί;
Τα προϊόντα που έχουν εξαντληθεί ενδέχεται να είναι και πάλι διαθέσιμα, αλλά δεν μπορούμε να πούμε πότε, μπορείτε να ελέγξετε ξανά την ιστοσελίδα ή να επικοινωνήσετε με ένα από τα καταστήματά μας για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα.
Πληροφορίες Πληρωμής
Τι μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Μπορείτε να πληρώσετε με όλες τις πιστωτικές κάρτες.
Είναι ασφαλείς οι πληρωμές;
Φυσικά και είναι! Οι πληρωμές είναι απολύτως ασφαλείς, δεν βλέπουμε ούτε αποθηκεύουμε τα στοιχεία της κάρτας σας, όλες οι ευαίσθητες πληροφορίες προστατεύονται και κρυπτογραφούνται.
Έχω μια δωροκάρτα, μπορώ να τη χρησιμοποιήσω για ηλεκτρονικές αγορές;
Οι φυσικές δωροκάρτες μας (που αγοράζονται σε ένα από τα καταστήματά μας) μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στα καταστήματά μας.
Οι ψηφιακές δωροκάρτες (που αγοράζονται online) μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο στον ιστότοπό μας όσο και στα καταστήματά μας.
Παραγγελίες & Επιστροφές
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Συνήθως αποστέλλουμε τις παραγγελίες την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η παράδοση γίνεται με ταχυμεταφορά σε 1/2 εργάσιμες ημέρες.
Για παραγγελίες με παραλαβή στα καταστήματά μας, ο χρόνος είναι μεγαλύτερος, μπορεί να διαρκέσει από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της αποστολής μου;
Μόλις η παραγγελία σας παραληφθεί από τον ταχυμεταφορέα, θα λάβετε ένα email με τον κωδικό και τον σύνδεσμο για να παρακολουθείτε την παρακολούθηση του πακέτου.
Αποστέλλετε στο εξωτερικό;
Κατά τη διάρκεια της πληρωμής, το σύστημα θα υπολογίσει τα έξοδα αποστολής με βάση τη διεύθυνση προορισμού.
Δεν έχω λάβει το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;
Πρώτα απ’ όλα ελέγξτε το φάκελο SPAM, αν δεν το βρείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Έχω παραλάβει την παραγγελία μου, αλλά θέλω να επιστρέψω τα προϊόντα;
Ισχύει μόνο για ελαττωματικά προϊόντα.
Έλαβα την παραγγελία μου, αλλά ορισμένα προϊόντα είναι ελαττωματικά ή δεν είναι αυτά που παρήγγειλα, τι πρέπει να κάνω;
Πρέπει να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής από τον πίνακα χρήστη σας ή επικοινωνώντας με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος, θα αναλάβουμε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.
Δημιούργησα την παραγγελία μου κατά λάθος, μπορώ να την ακυρώσω;
Εάν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως, μπορούμε να την ακυρώσουμε μέχρι να γίνει η επεξεργασία της στην αποθήκη, διαφορετικά μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής μόλις παραλάβετε το πακέτο.
Δεν απαντήσατε στην ερώτησή μου, πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω της φόρμας στην ειδική σελίδα ή μπορείτε να μας καλέσετε στο 231 027 0132. Είμαστε στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 19:00.